tirsdag 29. november 2011

ADVENT

1. søndag har vært og jula har så smått begynt å komme inn i stua. Litt lilla, en liten engel og masse levende lys gjør stua varm og koselig. Noe er fått, noe er gave og noe er kjøpt.
Spisestuestolene har også fått litt vinterdekor. Nydelige filt-figurer kjøpt på IKEA pryder ryggen på stolene.


Jeg har ei god vennine i Bergen som har vært så søt å kjøpt pakkekalender til meg. Jeg har et Oliventre i stua som nå har blitt et adventstre med alle pakkene under. Jeg gleder meg til hver dag i desember med en fin pakke hver dag :-)

Jeg har kjøpt en ny bildehylle så jeg har fått mer plass til stash, bilder og pynt. Jeg elsker treet på midten :-) Det beste med bildehyller er at veggen holder seg like hel og fin uansett hvor ofte jeg bytter bilder og rammer.
Enda en liten skatt fra IKEA. En hvit, enkel adventstake uten for mye fjas og dill. Den er årets første og eneste julepynt-innkjøp og det er årets favoritt. De rufsete nissene er fra Min Hage å kommer frem hvert år. De er sjarmerende og jeg syns de er herlige.

Jeg gleder meg til denne deilige adventstiden, med mye varme og glede, fine mennesker og glade stunder. Helgen med 3. søndag i advent går turen til Bergen og det gleder jeg meg veldig til!

Jeg ønsker deg en magisk førjulstid!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha sånne filtfigurer! Kan du kjøpe sånne for meg til helgen? Adventstaken var kjempe fin! Kanskje jeg må ha en sånn jeg og...? Klem

    SvarSlett
  2. Bare si fra til meg du så skal jeg shoppe :-))
    Er ikke så mage figurer igjen men de er knallfine. Skal kjøpe imorgen så du får du også :-)

    SvarSlett
  3. Så fine filtfigurer! Heldig du er som fikk pakkekalender. Fint med slike bildehyller :)

    SvarSlett