mandag 5. desember 2011

Mandag 5 desember- 19 dager igjen

Jeg har vært så heldig å være tante i helgen. Vakre Amalie er alltid ei solstråle som synger, smiler og danser. Lille Thomas klarte jeg ikke knipse et skarpt bilde av, han er en aktiv liten energibunt som er høyt og lavt hele tiden.
Amalie sitt "første skoledag" -bilde har jeg fått i helgen. Nå skal jeg på jakt etter en perfekt ramme som passer.
2. advents helgen er fullført og den var jammen meg bedre enn den første. Familie og gode mennesker har vært i fokus og det er en suksessoppskrift!

Denne søte ramma måtte være med meg hjem. Kjøpt på Kremmerhuset i Sandefjord.

Disse søte julekulene måtte jeg også bare ha. Juletre skal jeg ikke ha i år så kanskje dette hvite treet blir mitt alternative tre?
Denne onepiecen ønsker jeg meg til jul! Dødskul!
Her i Kristiansand skinner sola og nattefrosten ligger igjen på bakken. Jeg nyter en kopp te før jeg skal på jobb. Ha en fantastisk dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar