tirsdag 15. november 2011

A perfect day...

I dag tirs 15 nov 2011 har jeg blitt inspirert til å begynne å blogge litt igjen. Det er første dagen med ordentlig frost og ikke bare nattefrost og høsten har virkelig kommet for å bli.
Min bror og jeg har handlet og funnet ut at frukt er et must i et høsthjem så 170 kr senere og en bærepose full av frukt er vi klare med masse ferske vitaminer i hus :-)


Bildehyllen i stuen har fått et nytt tilskudd. Min kjære sjef syns denne teksten passer meg perfekt så fikk den av henne en dag. Jeg er jammen meg enig så en ramme og en passende plass måtte den få :-)
Alle førjulsdager er perfekte. Min kjære samboer har vært å shoppet på egenhånd og kom hjem med denne søte førjuls-skatten. Godt lukter den og pen er den! Akkurat som mannen min :-)


Ha en fin høstkveld og en herlig førjulstid. Hvem har sagt at førjulstiden må begynne i desember?
Her på Grim skal det tennes litt lys, drikke julebrus og nyte en fersk episode av Desperate Housewifes :-)

3 kommentarer:

  1. Velkommen til bloglandia! La deg i bloglista mi...men sjekk innstillingene dine for oppdatering av innlegg fordi bloggen din vil ikke komme øverst i lista når du har oppdatert den. Det er litt teit ;)
    Klem storesøster :)

    SvarSlett
  2. Takker du :-) Men hva skal jeg stille inn da da?

    SvarSlett